• Как да купя продукт?

    За да може да направите поръчка в нашия магазин, е нужно да сте регистриран потребител. Ако не сте се регистрирали, може да разглеждате продуктите и да ги трупате във вашата количка.

    За да оформите и потвърдите поръчката е нужно да въведете вашите данни – имейл адрес и парола. Ако сте наш регистриран потребител, съдържанието на вашата кошница се запазва дори и когато излезнете от магазина. Ако не сте регистриран потребител или не сте въвели вашите данни за Вход, съдържанието на кошницата ще бъде изпразнено при напускане на страницата на магазина.

    Когато направите вашия избор и решите да закупите даден продукт, натиснете бутона Купи. След натискането на този бутон продуктът е вече във вашата количка. За да бъде оформена и потвърдена вашата поръчка, отидете във вашата количка.

     

     

    Там ще видите списък с избраните от вас продукти, за какъв лиценз, брой компютри и продължителност става дума. До всеки продукт има опцията „Конфигуратор“, от където можете да промените тези данни.

     

     

    След това е нужно да изберете предпочитания от вас начин на плащане, да попълните данните за фактурата, да прочетете и да се съгласите с общите условия. След натискане на бутона Поръчай, вашата поръчка ще бъде приета.

    Повече
  • Как да променя съдържанието на количката си?

    Съдържанието на количката се представя чрез снимка и наименование на продуктите, които сте избрали за закупуване, както и тяхната цена.

    При натискане на бутона Конфигуратор може да видите за колко компютъра е вашият лиценз, както и неговата продължителност. Можете да променяте броя на компютрите, както и продължителността на лиценза –в такъв случай ще се смени и цената.

     

     

    За да премахнете продукт от количката ви, натиснете зеленият бутон Х в дясно от цената на самия продукт. Ако искате да добавите още продукти в количката ви, спокойно може да се върнете в магазина чрез натискане на логото CENTIO горе в дясно или избиране на което и да е меню от менюто на сайта. Продуктите във вашата количка се запазват.

     

     

    Ако сте приключили с избора на продукти, попълнили сте вашите данни, избрали сте начин на плащане и искате да финализирате поръчката си, натиснете бутона Поръчай най-отдолу.

    Повече
  • Мога ли да поръчам повече от един продукт от различните секции?

    Да, можете да поръчвате продукти във всяка една от секциите и накрая да оформите поръчката си.

    Повече
  • Как мога да платя?

    Поръчаните продукти могат да бъдат платени по следните начини:

    • Разплащанe с дебитни и кредитни карти (БОРИКА)

    Можете да платите с основните кредитни и дебитни карти (Visa и MasterCard), издадени от български или чужди банки. При плащане ще бъдете прехвърлени на страница на БОРИКА, където трябва да въведете данните на вашата карта. Връзката между вашия компютър и Борика е криптирана, за да бъдат защитени данните от чуждо посегателство. След извършване на плащането ще видите потвърждение за упешната покупка и ще получите закупения от вас лиценз на посочения имейл. Ако при извършване на плащането има проблем, ще бъдете уведомени и ще ви бъде предоставена възможност за повторно плащане. При съмнение в легитимността на плащането, Хай Компютърс ЕООД си запазва правото да поиска допълнителна информация от лицето, направило поръчката. Възможно е при тези случаи доставката на продукта да бъде забавена.

     

    • Банков превод

    Можете да платите поръчаната стока чрез банков превод на посочената банкова сметка:

     

    Хай Компютърс ЕООД

    Райфайзен банк ЕАД София

    IBAN: BG31RZBB91551060545813

    BIC: RZBBBGSF

     

    * След като сте оформили Вашата поръчка, Вие дължите посочената крайна цена в нея.

     

    • ePay

     

    За да извършите плащане през системата на ePay е необходимо да имате валидна регистрирация в ePay.bg, както и платежно средство (дебитна или кредитна карта, микросметка). След като приключите с поръчката в магазина ни, ще бъдете автоматично пренасочени към сайта на еPay, където да въведете необходимите данни и да извършите плащането. След успешна транзакция ще получите лиценза на посочения от вас имейл.

    Повече
  • Как мога да разбера дали покупката ми е успешна?

    След като поръчате, платите и плащането бъде успешно получено и отразено при нас, ще получите имейл за потвърждение за успешна покупка.

    В случай, че плащате през Борика и плащането ви е успешно, след няколко минути на имейла, с който сте се регистрирали в нашия магазин, ще получите потвърждение.

    В случай, че плащате по банков път, времето, след което ще получите потвърждението за успешна покупка зависи от това, кога сумата ще постъпи и ще бъде отразена при нас.

    Повече
  • Как ще получа лиценза си?

    Лицензът си ще получите на имейл адреса, с които сте се регистрирали в нашия магазин.

    Лицензът ще ви бъде изпратен след като получите потвърждение за успешна покупка.

    Повече
  • Къде мога да открия документ, че съм платил?

    Документ за вашето успешно плащане ще бъде достъпен във вашия профил след получено и отразено плащане при нас.

    В случай, че не виждате вашия документ и искате такъв, молим да се свържете с нас като попълните формата тук и отбележите Проблем с документ за плащане.

    Повече
  • Как мога да се откажа от направена покупка?

    В 7-дневен (седем-дневен) срок от направената покупка имате право да върнете закупения лиценз.

    За целта молим да се свържете с нас като заявите желанието си да се откажете от закупения продукт тук. След това лицензът ви ще бъде деактивиран, а ние ще ви върнем заплатената сума.

    Повече
  • В какъв срок ще получа заплатените пари след връщане на закупен лиценз?

    До 30 календарни дни след датата на отказ от продукта.

    Повече
  • Защо да се регистрирам?

    За да пазарувате през нашия електронен магазин, е необходимо да се регистрирате. Във вашия профил ще имате достъп до фактурите и информация за закупените от вас лицензи.

    Ние не използваме и не показваме имейл адреса ви никъде на страницата, той се ползва само за идентификация при Вход във вашия профил.

    Повече
  • Как да се регистрирам?

    Натиснете Вход в горния десен ъгъл на страницата.

    Попълнете формата за регистрация коректно. След натискане на бутон Регистрирай се, на посочения от вас имейл във формата ще получите потвърждение за регистрацията и линк за активиране на вашия профил. След като кликнете върху линка профилът ви ще е активен и можете да пазарувате в магазина.

     

     

    Повече
  • Как мога да променя данните в профила си?

    Влезте в профила си чрез бутона Профил горе в дясно на страницата.

    Тук може да промените данните в профила си, както и да свържете профила си с вашите лицензи. Свързването на профила с вашите лицензи става от секцията Продукти, след натискане на бутона Добави нов. След това е необходимо да въведете потребителско име и парола на лиценза. Свързването на лицензи с профила ви ви позволява да следите тяхната дата на валидност, за колко компютри важат и други подробности за лиценза. След натискане на бутона Запиши, вашата нова информация ще бъде актуализирана.

     

    Повече
  • Как мога да сменя паролата си?

    Влезте в профила си чрез бутона Профил горе в дясно на страницата.

    В полето за парола въведете вашата стара парола, а новата – в полето Нова парола. След натискане на бутона Запиши вашата парола ще бъде актуализурана.

     

     

    Повече
  • Забравил съм паролата си. Какво да правя?

    Натиснете бутона Вход в горния десен ъгъл на страницата.

     

     

    В ляво в полето за Вход има линк Забравена парола, кликнете върху него. Въведете коректно имейл адреса, с който сте се регистрирали в сайта. До няколко минути ще получите на пощата си нова парола, с която ще можете да влезете в профила си. Ако не сте получили имейла, моля проверете в Junk mail.

     

    Повече
  • Как да свържа моите лицензи с профила ми?

    Влезте в профила си и натиснете бутона "Добави нов". В прозореца въведете Потребителското име и Паролата на лиценза.

    След това натиснете бутона Добави. В случай, че този лиценз е активен, той ще бъде добавен в профила ви. Така ще виждате информация за лиценза си, дата на валидност и др.

     

    Повече
  • Как да изляза от профила си?

    Влезте в Профила си от бутона горе в дясно. Под данните за вашата количка има бутон "Изход".

    Натиснете бутона и ще излезнете от профила си.

    Повече
  • Как да сравня няколко продукта?

    До всеки продукт стои отметка Сравни. Отбележете продуктите, които искате да сравните (два или повече). След това натиснете бутона Сравни резултатите, който се намира най-отдолу на страницата.

    Резултатът ви показва сравнение на продуктите по определени критерии.

     

    Повече
  • Как да разбера кой продукт е подходящ за мен?

    Разработили сме специален Продуктов помощник, който ще улесни избора ви и ще ви насочи кой продукт е най-подходящ за вас. Изберете менюто Продуктов помощник и след това категорията продукти, която ви интересува – За дома или За бизнеса.

    Изберете желаните от вас опции, натиснете Покажи продукт и ще видите кой продукт е най-подходящ за вас.

    Повече
  • Как да купя продукт?

    За да може да направите поръчка в нашия магазин, е нужно да сте регистриран потребител. Ако не сте се регистрирали, може да разглеждате продуктите и да ги трупате във вашата количка.

    За да оформите и потвърдите поръчката е нужно да въведете вашите данни – имейл адрес и парола. Ако сте наш регистриран потребител, съдържанието на Вашата кошница се запазва дори и когато излезнете от магазина. Ако не сте регистриран потребител или не сте въвели Вашите данни за Вход, съдържанието на кошницата ще бъде изпразнено при напускане на страницата на магазина.

    Когато направите Вашия избор и решите да закупите даден продукт, натиснете бутона "Купи". След натискането на този бутон продуктът е вече във вашата количка. За да бъде оформена и потвърдена вашата поръчка, отидете във вашата количка. Там ще видите списък с избраните от вас продукти, за какъв лиценз, брой компютри и продължителност става дума. До всеки продукт има опцията „Конфигуратор“, от където можете да промените тези данни. След това е нужно да изберете предпочитания от вас начин на плащане, да попълните данните за фактурата, да прочетете и да се съгласите с общите условия. След натискане на бутона Поръчай, вашата поръчка ще бъде приета.

    Повече
  • Не намирам продукта, който търся?

    Свържете се с нас http://store.centio.bg/za-centio/kontakti

    Повече
  • Какво представлява разширяването на лиценз и как се определя цената?

    В нашия магазин имате възможност да разширите активен лиценз за допълнителен брой компютри, запазвайки датата му на валидност.

    Например в момента имате лиценз за 3 компютъра, който изтича след 5 месеца. Междувременно сте закупили още 1 компютър и ви трябва защита и за него. Можете да разширите лиценза си от 3 на 4 компютъра, като цената, която ще платите е само за 1 компютър за оставащите 5 месеца до края на лиценза.

    Цената на допълнителните работни станции се определя освен на база продукта, за който е лицензът, и техния брой, но и според броя дни, който ви остава до изтичането му.

    Повече
  • Как да разширя лиценза си?

    Влезте в Профила си в https://store.centio.bg/.

    Ако нямате регистрация, вижте защо и как да се регистрирате в секцията ни Регистрация & профил.

     

    Въведете потребителското име и парола от лиценза си и кликнете бутона Разшири, за да видите цената за разширяване на лиценза и опциите за плащане.

    Потребителското име и паролата си може да видите в лицензионния имейл, който сте получили при покупката на лиценза. В случай, че не сте го запазили или не го откривате, отидете в секция ESET - > Загубена парола (https://store.centio.bg/eset/zagubena-parola)

     

    Може да бъде разширен единствено активен лиценз. Ако не виждате цена след въвеждане на Потребителско име и парола, моля проверете дали те са въведени правилно. Препоръчваме Ви да копирате (Ctrl+C) и поставите (Ctrl+V) потребителското име и паролата в съответните полета, като внимавате да няма излишни интервали. Ако отново имате затруднения, моля пишете ни на [email protected].

     

     

    След въвеждане на Потребителско име и парола за активен лиценз, ще видите продукта и датата на валидност на лиценза. Напишете броят работни станции, с които искате да разширите лиценза и ще видите цената за разширяване. (В посочения по-долу пример ESET Mobile Security, разширяване с 1 работна станция и примерна цена за разширяване на лиценза).

    След това изберете начин на плащане, въведете данните си, прочетете Общите условия и отбележете, че сте съгласни с тях и натиснете бутона Разшири. След успешно получено плащане при нас, ще получите потвърждение за разширения лиценз на имейла си. 

    Повече
  • Къде мога да видя потребителското име и паролата на лиценза ми?

    Потребителското име и паролата си може да видите в лицензионния имейл, който сте получили при покупката на лиценза.

    В случай, че не сте го запазили или не го откривате, отидете в секция ESET - > Загубена парола (https://store.centio.bg/eset/zagubena-parola)

    Повече
  • За колко компютъра мога да разширя лиценза си?

    Може да разширите лиценза си за колкото компютъра имате нужда.

    Повече
  • За какъв период мога да разширя лиценза си?

    Лицензът се разширява до края на периода, в който е валиден сегашният ви лиценз. След това ще може да подновите лиценза отново за актуалния брой работни станции.

    Повече
  • Поднови лиценз

    Поднови своя лиценз в няколко лесни стъпки

  • Продуктов помощник

    Нека ви помогнем зa избора на продукт

  • Как да купя?
    1. Бързо и лесно
    2. Сигурно
    3. С гаранция